Monday, May 21, 2007

Mitt, mitt og bare mitt...



Dette er Tobias sin hemmelige krok...
Det er her han gjør ting som vi ikke skal vite noe om, og ihvertfall ikke se... Der tygger han på bøker, spiser hybelkaniner som han finner under bordet vi skjærer brød på, spytter på gulvet og maler med det, sitter helt stille og lager presanger i bleier uten en lyd (noe han for øvrig er blitt fullbefaren ekspert på) og spiser singel som har funnet veien inn fra hagen.
Noen ganger bare må man ha sitt eget lille sted som bare er sitt. Og ha foreldre som tør å holde seg unna...bittelitt...:) (vi prøver!)

5 comments:

Murmel said...
This comment has been removed by the author.
Murmel said...

Og kanskje poden nynner i sitt hode:

Jeg er en liiiten filosof
som får så dårlig med lof(f)
for de jeg bor hos
ja, de jeg bor hos
de er så merkelig så!

De gir meg grøt
hver en'ste dag
men det vil jeg ikke ha
for jeg vil heller
ja, mye heller
ha mange steiner og rusk!

Murmel said...

Og den kommentaren som var slettet var bare meg som skrev så feil....

Nomaden said...

åå, så herlig med en egen hemmelig krok! Alle trenger en liten hemmelig krok :D Det var jo også helt genilat å klare å få tatt en så flott bilde av ham i kroken der! Takk for at du deler :) Så stor han er blitt nå forresten...

Unknown said...

Jotakk, han gjør heldigvis mesteparten av voksingen selv. :) ja, han liker seg veldig godt der. Nå klatrer han jo rundt over alt, opp og av lekebilen fra dere, opp i senger (ikke køyesengen thankgoodness) og opp på krakker alle steder...
Og det var noen herlige vers du hadde laget der, mormoren...;)
Klemmer til alle!