Friday, May 18, 2007

Her er bildene fra avslutningen!

7 comments:

Murmel said...

Du stoooore min! :-) Hvor mange kostymeskift hadde de? Det er det mes fantastiske jeg har sett - og så er det en barnehage! Himmel og pannekaker! Og at den lille damen koser seg, ja, det er det ingen tvil om. Kan jeg få bildene enkeltvis i email? Pls....

Murmel said...

Det må da ha vært et aldri så lite eventyr? Hva SA hun?

Nomaden said...

Kostymeskift i massevis ja! Det var litt av en forestilling :D

Hun her sier jo INGENTING vet du! Hun er jo så blasert... Men jeg fikk nå litt ut av henne likevel :-) Hun likte ihvertfall gullkjolen, he he... og så sa hun at hun kunne se både meg og AR der vi satt i salen.

Selvfølgelig skal jeg sende bilder :-)

Murmel said...

Sier ikke noe? Hmmm...minner meg om den eldste datteren min, det. Hun syntes ikke det var noe å fortelle når hun kom hjem fra skolen... besynderlig ;-P

Unknown said...

Fnattastisk! :D Send meg bildene etterpå, mamma, vær så snill!

hijabinfo said...

åja? Og jeg kan ikke sende bilder? hmf... :-P

kurede said...

Helt enig at det var en fantastisk forestilning.. Litt annerledes enni vår barnehage hvor de hadde på noen kaninörer.. ( de er på harepus avdelingen..) Nydelige kostymer! Og jeg og ville sett de bildene på riktig om du fikk til å sende dem Vibeke..