Saturday, May 26, 2007

Er det noen som liker

7 comments:

Unknown said...

Ja vi liker kaviar og nugati!

Hilsen Ayat



oyy66tfvcbhgfgjndgssjfgjgnhghjhghjdhjrtdizwewreyeewee7eewwewfhussssffdfdxfgddfffdddssaassdfvhnnhjnjgfddf


hilsen Maryam

Unknown said...

:D :D :D

Murmel said...

Herlig! Bare herlig!

Unknown said...

Ingen som har smakt appelsinnugatti ennå, vel? :) Urk og blærk.

Murmel said...

Ja, jeg leste innlegget ditt om appelsinnugatti like før jeg la meg i går. Det hørtes helt forferdelig ut og nå kommer jeg aldri til å prøve den. Jeg stoler på deg. Den er sikkert ÆKKEL!

hijabinfo said...

Hm.. skulle tatt med noe jordbærnugatti til dere bare for det. Men de er i knuseglass, så jeg tør ikke :(

kurede said...

Men dere har ikke forstått det. Men Mikael har. Det heter ikke Nugati men " Noe-godt-i" Og det er ingen "nugati" i hele verden som er like god som den som dere har i Norge!